Потребителски аватар
vik rossonero 96
Тартор на Курва Суд
Регистриран: 04 юни 2018, 16:11

Звонимир Бобан

Мнение от vik rossonero 96 » 14 юни 2019, 15:44

Изображение

Рожденна дата: 8.10.1968г., Имотски, Бивша Югославия

Футболна кариера: Динамо (Загреб), Милан (Бари), Селта Виго - Общо 359 мача и 80 гола за клубни и национални отбори

Кариера след футбола: Заместник-генерален секретар на ФИФА (май 2016г. - юни 2019г.)

Сегашен пост: Директор по футболните въпроси на Милан (от 14-ти юни 2019г.)
AC Milan's CEO Ivan Gazidis said: "I am very excited to welcome Zvone back home, in our Club. I am confident that, thanks to his background, experience and his skill set, Zvone will contribute significantly to the growth and development of our Sporting Area and will lend invaluable support to the Club's institutional relations with Football bodies. Together with Paolo Maldini, I have at my side two individuals of undisputed quality and competence who are able to convey our vision and build an increasingly competitive and successful AC Milan."
"Messi is top-level, Kaka has impressed, Zinedine Zidane was brilliant but without a doubt, Paolo Maldini has been my favourite. He went through the entire 90 minutes without tackling. That's art." Sir Alex Ferguson
Изображение
Siamo i diavoli

geo0rgi
Фен на Милан
Регистриран: 04 юни 2018, 14:37

Re: Звонимир Бобан

Мнение от geo0rgi » 14 юни 2019, 15:55

Това може да се окаже най-силния ни трансфер това лято. Бобан е човек, който не си мълчи и със сигурност федерацията ще е доста по-внимателна с отношението си към нас. Освен това има доста силни връзки с институциите във футбола - нещо, което ни липсваше последните години. Освен това нямаше да дойде в отбора, ако нямахме сериозен проект.

Потребителски аватар
Petar Zanev
Тартор на Курва Суд
Регистриран: 04 юни 2018, 21:26

Мнение от Petar Zanev » 14 юни 2019, 16:01

Страхотен удар е назначението на хърватина. Браво.
Пожелавам му само успехи.
FORZA MILAN!!!

Потребителски аватар
Capolavoro
Site Admin
Регистриран: 02 юни 2018, 13:02

Мнение от Capolavoro » 14 юни 2019, 16:27

Вик, не е спортен директор Бобан.
Изображение

Потребителски аватар
vik rossonero 96
Тартор на Курва Суд

Мнение от vik rossonero 96 » 14 юни 2019, 16:31

Ами официално от английски ще се води директор по футболните въпроси, ако искате го сменете.
"Messi is top-level, Kaka has impressed, Zinedine Zidane was brilliant but without a doubt, Paolo Maldini has been my favourite. He went through the entire 90 minutes without tackling. That's art." Sir Alex Ferguson
Изображение
Siamo i diavoli

Потребителски аватар
Capolavoro
Site Admin
Регистриран: 02 юни 2018, 13:02

Мнение от Capolavoro » 14 юни 2019, 16:42

vik rossonero 96 написа:
14 юни 2019, 16:31
Ами официално от английски ще се води директор по футболните въпроси, ако искате го сменете.
Нали онзи Рики Масара ни е спортният директор, макар че не виждам за какво ни е след като Бобан, Паоло и Газидис финализираха първия ни трансфер и то доста успешно. За има-няма час или два.
Изображение

Потребителски аватар
hotboyz
Forum moderator
Регистриран: 04 юни 2018, 16:52

Мнение от hotboyz » 14 юни 2019, 16:52

Boban "I am very happy to return to my beloved Milan trying to give my contribution to bring them back to where they need to be.
"It must be a leading and winning club, because this is the only nature of its history. And it is the nature of our fans. I will give all of myself for this cause and for our Rossoneri colours."
Изображение

Потребителски аватар
hpetrov
Фен на Калчото
Регистриран: 04 юни 2018, 20:31

Мнение от hpetrov » 14 юни 2019, 18:58

“When Paolo called me for my availability, I got in the car and I went to his home in Milan, in the middle of the night, to understand the state of things. After talking with Ivan and the club, everything was clear and here I am, in the city, in my club that I love and in the land that has me. I hope to be able to repay so much trust. I must also thank the President of FIFA Gianni Infantino who, even if he is an Inter fan, was a true friend and he understood that this was a call similar to his one three years ago. Impossible to say no to. Go Milan!"

Потребителски аватар
cuorerossonero
Forum moderator
Регистриран: 04 юни 2018, 15:23

Мнение от cuorerossonero » 14 юни 2019, 22:13

И на Бобан, по подобие на Малдини, пожелавам да е полезен на Милан толкова, колкото беше полезен като футболист.
Успех! ok
PIOLI VATTENE!!!

Потребителски аватар
vik rossonero 96
Тартор на Курва Суд

Мнение от vik rossonero 96 » 14 юни 2019, 22:16

Радо, оставаше да му пуснеш тука и някой хит на Цеца и щях да се замисля дали не ти е лепнал 50 кинта на диджейския пулт за тия поздрави. :lol:
Изображение
Siamo i diavoli

Потребителски аватар
cuorerossonero
Forum moderator
Регистриран: 04 юни 2018, 15:23

Мнение от cuorerossonero » 14 юни 2019, 23:43

Ми нови ръководители, пожелавам им успех. Иначе не слушам нито Цеца, нито Меца, нито тем подобните им лайна. :D
PIOLI VATTENE!!!

Потребителски аватар
hpetrov
Фен на Калчото
Регистриран: 04 юни 2018, 20:31

Мнение от hpetrov » 15 юни 2019, 22:05

What AC Milan can expect from Boban
Yesterday, AC Milan announced that they have appointed their former player, Zvonimir Boban, as the new Chief Football Officer. The Croatian midfielder, leaving his position at FIFA, was delighted to join the team, but what can the fans expect?

First of all, it remains to be seen how much of his work we will see out in the open, as Paolo Maldini now holds the role of the technical director. In other words, changes will of course be made by Boban, but a majority of them will probably happen quietly.

However, Milan fans can be sure that the management has appointed a fantastic director. Since his departure from FIFA was announced, the president Infantino has expressed his sadness over the decision.

"Many of the positive changes that we have made over the last three years could not have been achieved without Zvone. He has shown the same commitment, heart and passion at FIFA that characterised his attitude on the pitch. We will miss him a lot at FIFA, but I wish him the same success in his new challenge at his beloved club,” said the FIFA president.

As if that wasn't enough, several Milan profiles have come out to praise the Croatian, while also congratulating the Rossoneri for their new addition. Costacurta is one of these, highlighting the relationship with Maldini.

"He knows the environment, he knows the people he will work with. Zvone is one of the most educated people I've known in the world of football, this is already an advantage. Such a cultured person, as Leonardo was, will help Milan. Then the combination of two brothers like Boban and Maldini I think can help," the former Milan defender stated.

The list of positive quotes about Boban is long, so what can AC Milan expect from their new director? Well, as it seems, he's very straightforward and direct in his approach, which often reflects in his work. This is something that the San Siro side certainly needs: clarity.

In addition to this, his friendship with Maldini will hopefully keep them on the same page, avoiding any internal conflicts. As learned by Calciomercato, Boban's plan for Milan is clear: Retain key players, build a Milan side with a clear identity and style of play, respect FFP and make balanced investments in young as well as experienced players, while not too many should be sacrificed.

In other words, it seems that Boban will help bring Milan in the direction which Gazidis and Maldini have worked towards since a few months back. Of course, this is a positive aspect, as the club needs a clear identity in their pursuit of becoming a modern football club.

Isak Möller

AC_M
Тартор на Курва Суд
Регистриран: 04 юни 2018, 21:53

Мнение от AC_M » 15 юни 2019, 22:53

За мен Бобан е добре дошъл. Много ми харесваше , като играч и просто вече си е вкъщи.
Винаги е имал своя позиция относно случващото се в Милан и реално сега, като се върнем назад се е оказвал прав, дори да не се харесваше на Ръководството и треньорите.
С Малдини ги чака много работа, особено Паоло, който е наша емблема и жива легенда, нямат право на грешки.
#piolioutnow

Потребителски аватар
R. GULLIT
Site Admin
Регистриран: 02 юни 2018, 18:01

Мнение от R. GULLIT » 15 юни 2019, 23:38

Дано устата му, с която изговори толкова черни неща против Милан последните 10 години бъде още по-полезна за клуба. Изговори толкова, колкото Леонардо никога не каза, но последният бе мразен от няколко човека тук и сочен като предател.

Сега да видим дали аршина на тези няколко ще е същият за Бобан, какъвто бе и за Леонардо, Мердо и т.н. Съмнявам се, ама знае ли човек...

Потребителски аватар
Ne13sta
Тартор на Курва Суд
Регистриран: 04 юни 2018, 18:29

Мнение от Ne13sta » 16 юни 2019, 00:29

Ако прави глупостите на Леомердо, няма да има прошка. Да видим все пак какви ще ги свършат с Паоло.
IO SONO MILANISTA DA QUANDO SONO NATO NON SOLO QUANDO MI STA BENE IL RISULTATO!!!

Отговори