Като човек, който следи спорта открай време много добре помня как точно по времето на Аривабене(сега вече бивш член на борда на директорите на дъртата) като технически директор на Ферари и Фетел в отбора почти бяха настигнали Мерцедес като скорост. Имаше период дори, в който дори доминираха, но в последствие им откриха някаква шашма с горивото и бързо им отрязаха мераците за титла. Доста се шумеше тогава около тях дали не трябва даже да им бъдат отнети точки, но не се стигна до сериозни наказания.
Формула 1
-
- Тартор на Курва Суд
- Мнения: 1426
- Регистриран: 04 юни 2018, 18:37
- Has thanked: 350 times
- Been thanked: 262 times
Re: Формула 1

-
- Тартор на Курва Суд
- Мнения: 4706
- Регистриран: 02 юли 2018, 16:20
- Has thanked: 1052 times
- Been thanked: 1033 times
Re: Формула 1
Преди години си бях симпатизант на кончетата, но след това им дръпнах ръчна главно заради връзката им с прословутата фамилия, ръководеща нещата и в ювентус. Знаейки какви неща въртят в Торино, не се и съмнявам, че същите лайна мажат и във Ферари. Според мен доста пъти са се разминавали с наказания, главно заради името, което носят и хората, които стоят зад отбора.BANKERA написа: ↑29 ное 2022, 13:27Като човек, който следи спорта открай време много добре помня как точно по времето на Аривабене(сега вече бивш член на борда на директорите на дъртата) като технически директор на Ферари и Фетел в отбора почти бяха настигнали Мерцедес като скорост. Имаше период дори, в който дори доминираха, но в последствие им откриха някаква шашма с горивото и бързо им отрязаха мераците за титла. Доста се шумеше тогава около тях дали не трябва даже да им бъдат отнети точки, но не се стигна до сериозни наказания.
В момента симпатизирам на състезателите им, но не и на отбора им. И Льоклер и Сайнц са страхотни пилоти. Жалко, че в отбора си имат откровени идиоти, които да им градят стратегиите по време на състезателни уикенди.
IT'S EASY TO SUPPORT A TEAM WHEN IN GLORY BUT TO SUPPORT A TEAM WHEN IN STRUGGLE IT SHOWS YOUR CHARACTER.
-
- Тартор на Курва Суд
- Мнения: 1426
- Регистриран: 04 юни 2018, 18:37
- Has thanked: 350 times
- Been thanked: 262 times
Re: Формула 1
Дори и този сезон доста намирисват нещата около тях. Почнаха първите няколко състезания като абсолютен доминант и изведнъж след това станаха супер чупливи, а като добавим и съмнителните стратегически решения в бокса, които им костваха загубата на не малко точки и треперене до последното състезание дали ще завършат като 2-ри при конструкторите.

-
- Тартор на Курва Суд
- Мнения: 1426
- Регистриран: 04 юни 2018, 18:37
- Has thanked: 350 times
- Been thanked: 262 times
Re: Формула 1
Ферари привлече бивш търговски шеф на Милан
Ферари привлече бившия търговски шеф на Милан Лоренцо Джорджети. Италианският специалист ще заеме новосъздадената позиция главен директор по приходите от състезанията на Скудерията.
Джорджети беше главен търговски директор на италианския футболен клуб Милан от 2017 до 2020 г. Новата му роля във Ферари е като главен директор по приходите от състезанията. Това го поставя в отговорността за подобряване на дългосрочните спонсорски споразумения в състезателните дейности на компанията.
Джорджети ще бъде пряко подчинен на главния изпълнителен директор ма Скудерията Бенедето Виня. До момента той няма никакъв опит в F1. В продължение на десетилетие ръководеше търговското управление на спортното подразделение на издателската група RCS Media Group.
Виня заяви, че идването на Джорджети цели Скудерията свърже със своята страстна глобална фенска общност.
„Радваме се да посрещнем Лоренцо като наш главен директор по приходите от състезанията. Благодарение на неговия опит и лидерство, Ферари ще продължи да развива дългосрочно сътрудничество с нашите спонсори във всички спортни дейности. Това включва все по-развиващия се свят на Esports, както и с нашата страстна глобална фенска общност“, каза Виня.
Джорджети сподели радостта си от възможността да се присъедини към Ферари. Италианският специалист каза, че изпитва чувство на отговорност към историята и наследството на легендарния автомобилен производител.
„За мен е истинска чест да се присъединя към Ферари. Правя го с еднакво чувство на вълнение и отговорност. Вълнувам се от страхотните възможности, които можем да развием заедно с нашите уважавани спонсори и фенове“, заяви Джорджети.
„Искам да изразя дълбоко чувство на отговорност към историята и наследството на Ферари и към всички по света, за които марката е такава уникална страст.“
Тази седмица Скудерията публикува резултатите си за фискалната 2022-ра, които отразяват нарастващото търсене на луксозните ѝ спортни автомобили.
Общите доставки от 13 221 единици са се увеличили с 18.5% в сравнение с 2021 г. В същото време нетните приходи от 5 095 000 000 евро са се увеличили с 19.3% спрямо предходната година. Това води до нетна печалба за 2022 г. в размер на 939 млн. евро.
На спортния фронт, включително F1, приходите на Ферари от „спонсорство, търговска дейност и марка“ са се увеличили с 11% през миналата година до 479 млн. евро. Според компанията това увеличение се дължи основно на по-доброто класиране във Формула 1 през предходната година и приноса на лайфстайл дейностите, които частично компенсираха по-ниското спонсорство.
Ферари ще представи новия си болид SF-23 на 14 февруари. Това ще бъде първото събитие, на което ще присъства новия ръководител на тима Фредерик Васьор. Миналата седмица италианците запалиха за първи път автомобила за сезон 2023.
